[KPN] Verstoring diverse telefonie applicaties
Incident Report for
Helmink
Resolved
This incident has been resolved.
Posted
May
12
,
2021
-
12:07
CEST
Monitoring
KPN geeft aan dat de storing verholpen is en word door de engineers van KPN gemonitord.
Mochten er nog problemen zijn is het advies de client / applicatie volledig te sluiten en opnieuw op te starten.
Posted
May
12
,
2021
-
09:42
CEST
Investigating
KPN ervaart op dit moment een storing aan diverse telefonie applicaties op het BroadSoft / KPN ÉÉN platform.
Dit heeft als gevolg dat inloggen soms niet mogelijk is of verbindingen van de software wegvallen
Posted
May
12
,
2021
-
07:50
CEST
This incident affected: Communications (Cisco BroadWorks - Cloud UCaaS, Helmink | Cisco BroadWorks - Applicaties & integraties, KPN ÉÉN v1, KPN ÉÉN v2) and Cloud (Klantportal Helmink).
×
Subscribe to Incident
Subscribe to updates for
[KPN] Verstoring diverse telefonie applicaties
via . You'll receive .