Registratie / update issues KPN Cloud Telefonie platform
Incident Report for Helmink
Resolved
This incident has been resolved.
Posted Apr 07, 2021 - 09:00 CEST
Update
KPN geeft aan dat er vanavond tussen 19:00 / 20:00 spoedonderhoud zal plaatsvinden die deze issues moet gaan verhelpen.
Posted Apr 06, 2021 - 15:37 CEST
Identified
Op dit moment ervaart KPN een issue in een specifieke cluster (ASB7) op het Cloud telefonie platform.

Dit wil zeggen dat de primaire en secundaire omgevingen niet in sync staan en dat aanpassingen (callcenter wijzigingen / login & logout) niet correct worden verwerkt en in een aantal gevallen geen effect hebben zonder daarover een terugkoppeling te geven.

Dit heeft als gevolg dat agenten in een status kunnen blijven "hangen" of dat uitgaande oproepen niet mogelijk zijn.

KPN heeft hier een P1 issue van in behandeling / update volgt om 12:30
Posted Apr 06, 2021 - 10:00 CEST
This incident affected: Communications (Cisco BroadWorks - Cloud UCaaS, KPN ÉÉN v1, KPN ÉÉN v2).